HelloNature Blog

Natúr kozmetikumok? Teszteltük! - HarmoNet cikk

2017. április 13. - HelloNature.hu

Érezted már egy krém után, hogy ragacsos, nehezen felszívódó? Vált már pattanásossá, sebessé, duzzadttá, égő vörössé a bőröd egy-egy kence után? Akkor te is megérted, hogy biosminkesként miért az összetevők ellenőrzésével kezdek egy terméktesztet. Olvass tovább! Apeiron natúr kozmetikumokat teszteltem. 


A termékeket a hellonature.hu webáruháztól kaptam. Szerencsére olyan a webáruház, hogy odafigyel a vásárlóira, így könnyen és gyorsan megtaláltam minden krémnek az összetevőjét. Elkezdtem átnézni a kínálatot, és az Apeiron gyengéd arctisztító tejre, valamint az Apeiron regeneráló éjszakai krémre esett a választásom, így most ezt a két terméket próbálom ki először. Összetevőit a BDIH minősítette, ami egy német natúrkozmetikum ellenőrző és minősítő rendszer, az általa minősített termékek tiszták, ellenőrzött ökológiai termesztésből származó összetevőkkel rendelkeznek.

Télen a bőrünk rengeteg különböző hatásnak van kitéve: az elmúlt hetek nagyon hidegek voltak, esett a hó is, fújt a szél, mínuszokban dideregtünk a vasútállomáson, szmogriadó volt Budapesten, majd az ember hazaért a meleg, száraz levegőjű lakásába. Kész túlélőtúra még a bőrünknek is. Kevesebbet iszunk, betegek vagyunk, sok a vízveszteségünk is. Csoda, ha a bőrünk segítségért, plusz védelemért kiált? Elárulok egy nagy titkot, karácsony előttig, amíg nem voltak -10 fokok reggelenként, én bizony biciklivel hordtam a gyerekeimet iskolába, óvodába, bölcsödébe. Nagy kertes házban élünk, így télen is volt kint is bőven tennivaló. Bármennyire is vigyáztam és ápoltam a bőröm biokozmetikumokkal, azért nekem is gondot okozott.

A teljes cikket itt olvashatod el: http://omb.hu/harmonet1

Szerző: Fürjes Orsolya 

02_1.jpg

01.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hellonature.blog.hu/api/trackback/id/tr2112424939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása