HelloNature Blog

Mit tegyünk, ha nagyon kiszáradt a kezünk? Mire jó a propoliszos kézkrém? Leteszteltük! - HarmoNet cikk

2017. április 14. - HelloNature.hu

Volt már cserepes a bőröd az ujjaid között? Na és sebes a körömágybőröd? Neked is bereped télen a kézfejed? Érezted már, hogy a szárazságtól szinte lepereg a bőröd? Akkor olvass tovább, mert propoliszos kézkrémet teszteltem.  


A
hellonature.hu webáruháznak nemcsak arcápolási termékei vannak, hanem test- és hajápolók is. Munkám során a kezeimmel dolgozok. Biosminkesként elég látványos, ha a téli hidegben hámlik a bőröm, sebes a körömágybőr, vagy egyszerűen csak smirglis, mert annyira száraz. Sajnos rendszeresen előfordult ilyen is, főleg, amíg kőolajszármazékoktól hemzsegő krémeket használtam. Minél többet krémeztem, annál inkább hámlott a bőröm. Vagy egyszerűen nem értettem, hogy hogy lehet kesztyű alatt is véresre szakadva a kezem. Olyan sokféle allergiás bőrtünettel találkoztam, hogy nálam ma már egy termék valódi tesztjét az összetevők ellenőrzése előzi meg, ahol eldöntöm, hogy hajlandó vagyok-e felkenni a bőrömre, vagy sem. Biztonsági játékos lettem, és amiben találok, egynél több, számomra elfogadhatatlan összetevőt, azt ki sem próbálom. Egyszerűen nincs kedvem utána napokat várni, amíg rendbe teszem a bőröm.

Na és mi a helyzet a pasikkal? Én rettentően utálom, amikor smirglivel próbálnak megsimogatni, szóval a tesztembe családom férfi tagjait is bevontam. Nem volt apelláta apukámnak sem, sőt a gyerekeim apjának sem. Két munkásember keze, bár édesapám már nyugdíjas, de meglehetősen aktív, állatai vannak, fát hasogat, fűrészel, stb. Naponta nagyon sokszor mos kezet, így nagyon hamar és rettentően szárad a kézbőre.

A teljes cikket itt olvashatod el: http://omb.hu/harmonet2

Szerző: Fürjes Orsolya 

02.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hellonature.blog.hu/api/trackback/id/tr5412427247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása